You are currently viewing Lista hurtowni dropshipping – 1560 sprawdzonych, polskich hurtowni

Lista hurtowni dropshipping – 1560 sprawdzonych, polskich hurtowni

W dobie cyfrowej rewolucji, handel internetowy stał się nie tylko modne, ale również niezwykle dochodowym przedsięwzięciem. Wielu przedsiębiorców pragnie wejść w świat e-commerce, ale często nie wiedzą, od czego zacząć. Kluczem do sukcesu w tej branży jest nie tylko atrakcyjna strona internetowa czy skuteczne strategie marketingowe, ale przede wszystkim dostawcy oferujący produkty najwyższej jakości. Tutaj z pomocą przychodzi dropshipping – model biznesowy, który pozwala sprzedawcom oferować produkty bez konieczności posiadania własnego magazynu.

Aby jednak skorzystać z tej metody, niezbędne jest znalezienie wiarygodnych hurtowni. Dlatego z dumą prezentujemy “Listę hurtowni dropshipping i e-commerce” – kompendium wiedzy, które pozwoli Ci rozpocząć lub rozwijać swój biznes w świecie handlu online.

Lista hurtowni dropshipping i zwykłych

Lista zawiera łącznie 1560 hurtowni, z czego 540 to aktualne hurtownie dropshipping, które posiadają 22 niezbędne informacje, dzięki którym oszczędzisz swój czas i pieniądze. W tym aż 97 hurtownie nie wymagają od Ciebie prowadzenia działalności.

Pobierz listę hurtowni dropshipping już teraz


Stale aktualizowana lista hurtowni dropshipping teraz z jeszcze bardziej szczegółowymi danymi, niezbędnymi do oceny potencjalnej współpracy. Dzięki precyzyjnym informacjom, w krótkim czasie zdecydujesz, z którymi hurtowniami warto nawiązać współpracę, oszczędzając przy tym cenny czas i środki finansowe.

Dropshipping – co to tak właściwie jest?

Słowo dropshipping pochodzi z języka angielskiego i w praktyce nie jest tłumaczone na nasz ojczysty język, stąd też używamy zanglizowanej nazwy. Oznacza ono logistyczny model sprzedaży, który w znacznym stopniu odciąża nas od wykonywania większości obowiązków, zrzucając je na dostawcę. Innymi słowy, jest to rozwiązanie wykorzystywane przez sklepy, a w szczególności te internetowe, które dzięki niemu w głównej mierze skupić się mogą na marketingu i pozyskaniu klientów, zaś za produkty znajdujące się w ofercie odpowiedzialni są dostawcy.

Jak już wspomniano, w szczególności jest to korzystne dla sklepów online, gdyż pozwala na eksperymentowanie i wykorzystywanie różnych modeli sprzedaży, by znaleźć ten najbardziej korzystny i w momencie, gdy faktycznie nasz sklep zacznie przynosić znaczne zyski i pozyskiwać spore ilości klientów możemy przejść na inną formę sprzedaży.. Sama zasada jest niezwykle prosta i składa się z trzech głównych faz.

  1. Wszystko zaczyna się od momentu, gdy klienci dokonują zamówienia na naszej stronie internetowej, czyli w naszym
    sklepie online (faza pierwsza),
  2. następnie my zlecamy wysyłkę produktów zamówionych przez
    klientów do hurtowni, czyli naszego dostawcy (faza druga),
  3. który następnie organizuje
    zamówienie, pakuję i wysyła w odpowiednie miejsce (faza trzecia).

Skoro sama zasada działania jest tak prosta, to pojawia się następujące pytanie, do kogo skierowany jest
dropshipping?

Szczegóły ukryte w całości

W rzeczywistości, taka forma zarządzania logistycznego jest idealnym rozwiązaniem dla wielu osób. Mowa tu nie tylko o amatorach, czyli początkujących przedsiębiorcach, którzy dopiero wchodzą na rynek i nie posiadają jeszcze odpowiednich funduszy po to, by móc pewniej stawiać swoje kroki w biznesie, ale w wielu przypadkach skierowana jest ona do osób, które po prostu mają niewielki sklep online.

Dodatkowo takie rozwiązanie idealnie sprawdza się także w momencie, gdy pragniemy poszerzyć nasza aktualnie dostępny asortyment, czy też sprzedawać produkty wielkogabarytowe lub o niestandardowych wymiarach, które to sprawiły, by dla nas niezwykły kłopot podczas ich pakowania i dostarczenie do klienta.

Co więcej, praktycznie każdy może spróbować swoich sił w takim biznesie i nie wymaga się do tego specjalnych uprawnień. Jako że w Polsce od 30 kwietnia 2018 roku możliwe jest prowadzenie niezarejestrowanej działalności gospodarczej, a tym samym osoby, które chcą prowadzić sprzedaży różnych usług i produktów i w ciągu miesiąca nie przekroczą przychodu większego, niż połowa minimalnej krajowej (na chwilę obecną – 2700 zł), to mogą w legalny sposób prowadzić taką działalność. Tym samym wykorzystując właśnie dropshipping, jak najbardziej możemy spróbować swoich sił, praktycznie nie ryzykując żadnych kosztów i nieprzewidzianych sytuacji, które wprowadziły nas w trudną sytuację. Innymi słowy, każdy może skorzystać z tej formy dostaw logistycznych.

Na powyższej liście hurtowni znajdziesz tabelkę gdzie są wyszczególnione wszystkie hurtownie, które nie wymagają prowadzenia działalności gospodarczej.

Od czego zacząć

Bez względu na to, czy będziemy prowadzić zarejestrowana, czy też niezarejestrowaną działalność pierwszym naszym krokiem powinno być stworzenie portalu internetowego, na którym to klienci będą dokonywać zamówień poszczególnych produktów.

Istotne jest, aby sama strona była odpowiednio przygotowana. Mowa tutaj nie tylko o wykorzystaniu właściwie funkcjonującego sklepu internetowego, czyli wtyczki w przypadku serwisu WordPress jaką jest WooCommerce, ale także o właściwej aranżacja wygląd samej strony, czyli rozmieszczenia produktów, jakości zdjęć i interesującej ofercie.

Pamiętajmy także, że wielu klientów będzie korzystało z telefonu komórkowych i przy wyborze motywy głównego dla serwisu WordPress, powinien być on sprawdzony pod kątem jakości wyświetlania na urządzeniach mobilnych tak, by umożliwiać wygodne przeglądanie i łatwe dodawanie produktów do koszyka. Oczywiście dodatkowo musimy określić branżę, w jakiej chcemy działać, gdyż będzie to miało wpływ na to, jak będzie wyglądał nasz sklep, oraz na to jakie produkty się w nim znajdą.

W tym momencie musimy zwrócić szczególną uwagę na: po pierwsze gabaryty sprzedawanych produktów, a także ilość zwrotów, jakich dokonuje klient. Choć dropshipping opiera się na tym, że to dostawca zajmuje się produktami to w momencie, gdy klient dokona zwrotu dany przedmiot, wróci już do naszej siedziby. W momencie, gdy nie będziemy posiadali odpowiedniego miejsca na jego przechowywanie, ponieważ sprzedając np. produkty wielkogabarytowe, może to stworzyć dla nas ogromny problem, a co najważniejsze znaczne koszty, wynikające nie tylko z potrzeby magazynowania, ale również transportu.

Dlatego też nim wybierzemy daną dziedzinę produktów, w jakiej będziemy się „obracać”, powinniśmy dokładnie przemyśleć nasze możliwości. Posiadając już ustaloną branże, a także stworzony sklep internetowy musimy wybrać hurtownie, z którą zaczniemy współpracę.

Tutaj czekają nas dwie drogi jakimi możemy podążyć. Pierwszą z nich jest rozpoczęcie współpracy z hurtowniami już działającymi w zakresie dropshippingu lub też inną możliwością jest przeprowadzenie całkiem nowej integracji z dowolnie wybraną hurtownią.

Aby podjąć decyzję, warto skorzystać z listy hurtowni dropshipping, gdzie masz w jednym miejscu wszystkie niezbędne dane. Mowa tutaj m.in. o możliwościach uzyskania rabatu, w warunkach zwrotu i reklamacji, dostępności kredytu kupieckiego, możliwości przyspieszenia wysyłki w przypadku niektórych klientów, dostępności wysyłki poza granice, a także ceny takich usług.

lista hurtowni dla sklepów internetowych

Dropshipping podstawowe wymagania

Chcąc wejść głębiej w strukturę oraz podstawy pojęcia, jakim jest dropshipping, musimy zdać sobie sprawę, że tak naprawdę nasza praca nie będzie niezwykle prosta, i że w praktyce nic nie będziemy musieli już robić. Pamiętajmy, że na dostawcę przechodzi tylko część techniczna, czyli potocznie mówiąc dostarczenie produktów.

Pozostałymi aspektami to my się zajmujemy, dlatego też istotne jest to, aby odpowiednio się na tego przygotować. Z pewnością osoby zainteresowane tą tematyką będą przeglądały źródła internetowe, by jeszcze bardziej pogłębić swoją wiedzę. Wśród szeregu różnego typu zagadnień można się zetknąć z niezwykle interesującym pytaniem – czy dropshipping wymaga kasy fiskalnej? Tutaj warto zatrzymać się przez dłuższą chwilę. Chociaż tak naprawdę bez względu na to, czy prowadzimy działalność zarejestrowaną, czy też nie zarejestrowaną, to hurtownia wysyłając towar do klienta, w żaden sposób nie będzie mogła zawrzeć w przesyłce paragonu ani faktury. Prowadzi do tego, że to my musimy mu wystawić dokument sprzedaży. Oczywiście nie jest to związane z przymusem posiadania kasy fiskalnej, niemniej jednak w jakiś sposób musimy udowodnić, że towar został zakupiony i jest on teraz sprzedany. Znakomitym rozwiązaniem, które jest także bardzo często wykorzystywane, jest faktura imienna lub VAT, jaka będzie wysłana do klienta przy pomocy maila. Dla wyjaśnienia całej sytuacji – hurtownie nie wysyłają swoich faktur i paragonów do klienta, gdyż wtedy podałby one ceny, po jakich faktycznie mógłby zakupić on towar (czyli ceny, po jakich my „kupujemy”), tym samym stracilibyśmy potencjalny zysk.

Innym również często poruszanym pytaniem jest zagadnienie związane z oglądaniem towaru. Jakby na to nie spojrzeć w momencie, kiedy tworzymy sklep internetowy i wystawiamy na nim pewne produkty, to dobrze jest zobaczyć i sprawdzić co tak naprawdę sprzedajemy. Tutaj może się pojawić istotny aspekt dla osób nieposiadających własnych firmy. Wszystko wynika z faktu, że aby uzyskać dostęp do produktów, jakie będziemy sprzedawać, w pierwszej kolejności musimy dokonać rejestracji w hurtowni i aby to zrobić niezbędne są odpowiednie dokumenty potwierdzające posiadane przez nas przedsiębiorstwa. Na całe szczęście niektóre hurtownie posiadają specjalnym moduł, który pozwoli nam na zapoznanie się z asortymentem oraz cenami, jednakże nie jest to standardowe rozwiązanie.

Dropshipping – główne zalety i wady

Przyjrzymy się bliżej temu, czy faktycznie dropshipping jest aspektem godnym uwagi. Wśród zalet, które wyróżniają tą formę sprzedaży, możemy wyróżnić m.in. znaczne obniżenie kosztów prowadzonego sklepu.

Wszystko sprowadza się do tego, że po pierwsze nie musimy prowadzić własnego magazynu, a także opłacać ludzi, którzy operowali, by przy pakowaniu i wysłaniu produktów, a dodatkowo ograniczymy liczne problemy związane z organizowaniem wysyłki danych towarów. Wszystkim tym zajmie się hurtownia ecommerce!

Nie zapominajmy także, że obniżenie wymaganych finansów do prowadzenia tego typu działalności pozwala nam także na znaczne zmniejszenie ryzyka niepowodzenia, gdyż nawet jeżeli nie uda nam się utrzymać naszego sklepu online, to jego zamknięcie nie będzie kosztowało nas tak dużo funduszy, jak w przypadku np. stacjonarnego odpowiednika. Rozwiązanie tego typu jest także znacznym oszczędzaniem czasu, gdyż tutaj wszystko odbywa się bezpośrednio w oparciu, o aktualne dostępne produkty w danej hurtowni, a tym samym znacznie szybciej możemy przesyłać towar do klientów, jak i realizować poszczególne reklamacje.

Choć całość prezentuje się niezwykle przyjemnie i korzystnie dla nas jako przedsiębiorcy to dropshipping ma także jedną kluczową wadę. Mowa tutaj o samym dostawcy, gdyż o ile umowa zobowiąże go do faktycznego dostarczania danego produktu, to nie zawsze możemy być pewni, czy dana hurtownia wywiąże się z wysyłką w określonym czasie. W efekcie może dochodzić do swego rodzaju rozminięć między czasem, jaki deklarujemy na naszej stronie internetowej, a czasem, które jest faktycznie potrzebny hurtowni na zgromadzeniu zamówienia, a następnie jego wysłanie.

Oczywiście wiele zależy od samego dostawcy oraz oferowanych produktów, gdyż im są one bardziej specjalistyczne lub specyficzne, tym większe mogą być problemy przy realizacji zamówienia. Niemniej jednak, jeżeli znajdziemy zaufanego dostawcę, który dotrzyma umowy i będzie wysyłał zamówienia w sposób sprawny i skuteczny, to zauważymy, że dropshipping jest idealnym rozwiązaniem, godnym uwagi.

Wybór hurtowni dropshipping i sprzedaż produktów

Tak naprawdę posiadając własny sklep internetowy, a także zawartą umowę z wybranym dostawcą to kolejnym, a zarazem najistotniejszym punktem całego dropshippingu jest właściwa promocja naszej oferty, a także zdobycie klientów, którzy zakupią dane produkty.

Istnieje wiele możliwości, które pozwalają na to, by przekierować ruch naszą stronę. Mowa tutaj zarówno o tych darmowych, jak i o płatnych rozwiązaniach, a najważniejsze w tym wszystkim jest to, że możemy skorzystać z nich wszystkich, po to ,aby spotęgować działanie i uzyskać jeszcze lepszy ostateczny efekt.

Jeżeli oszczędzamy, dobrym sposobem jest wykorzystanie m.in. mediów społecznościowych, takich jak Facebook, czy też Instagram, które posłużą do zbudowania własnej bazy klientów, czyli tzw. followersów, którzy będą śledzili nasze poczynienia i zachęcani dobrym contentem, jak i ciekawymi zdjęciami, skuszą się na dane produkty.

Innym bardzo dobrym sposobem jest prowadzenie bloga firmowego. To działanie możemy wykonać zarówno samodzielnie, podejmując próby pisania tekstów, jak i przy niewielkich nakładach finansowych, korzystając w tym przypadku z pomocy copywriterow.

Inną techniką jest tworzenie bazy mailingowej, którą również można pozyskać przy pomocy wielu stron internetowych, a która posłuży nam do tego,. aby rozsyłać swoją ofertę produktową do poszczególnych klientów.

Jeżeli jednak chcemy zadziałać szybciej, a tym samym poświęcić pewne środki finansowe, idealnym sposobem są kampanie AdWords, które można wykupić i które będą tworzyły sponsorowane linki w wyszukiwarkach internetowych, czy też użycie samego SEO oraz pozycjonowania strony pozwalające na zwiększenie pozycji w wyniku wyszukiwania.

Oczywiście możemy także współpracować z blogerami lub też vlogerami przesyłając im darmowe produkty do recenzji, co dla nas będzie niewielkim kosztem, a pozwoli nam to zyskać dobre i przychylne opinie.

Na czym zarabiamy w dropshippingu?

Drop shipping nie bez powodu jest idealnym rozwiązaniem dla przedsiębiorców, gdyż pozwala nam on nam skuteczny i szybki zarobek. Całość opiera się tutaj na wykorzystaniu różnicy między ceną oferowaną nam przez hurtownię, a ceną, którą zapłacą klienci. W efekcie ta różnica będzie stanowiła nasz przychód, od którego musimy odjąć koszta, jakie poniesiemy m.in. na reklamę i promocję naszego sklepu. Dlatego też, aby móc zarobić jeszcze więcej pieniędzy dobrym sposobem jest uzyskanie konkretnego i interesującego rabatu od wybranej hurtowni ecommerce.

W tym przypadku pamiętajmy, że to stali klienci zyskują najlepszą ofertę dlatego też, jeżeli już zdecydujemy się na daną hurtownie, to warto przy niej pozostać przez dłuższy czas.

Możliwość korzystania z wielu hurtowni dropshipingowych na raz

Dropshipping jest niezwykle korzystnym rozwiązaniem, które z pewnością będzie stanowić znakomitą alternatywę zarówno dla rozpoczęcia swojej przygody z własnym przedsiębiorstwem, jak i poszerzenia dostępnego w naszym sklepie asortymentu.

Pamiętajmy, że wybór hurtowni nie oznacza wcale, że jesteśmy związani tylko z jednym dostawcą. Jak najbardziej możemy prowadź swój sklep online, współpracując z wieloma różnymi hurtowniami, a dzięki temu zwiększyć swój asortyment, tak by klient mógł dotrzeć do najbardziej interesujących go produktu. Pamiętajmy jednak, że może tak się zdarzyć, iż w efekcie w naszym sklepie po zintegrowaniu będą pojawiały się zduplikowane produkty, które będą różniły się np. ceną. Aby więc tego uniknąć, można z poziomu własnego sklepu zarządzać widocznością poszczególnych z nich i w momencie, gdy skończą się te „tańsze” pozwolić na widoczność tych „droższych” artykułów. Co więcej, nie zapominajmy, że to wciąż jest nasza działalność i musimy brać w niej czynny udział. W momencie, gdy klient złożył zamówienie na naszej stronie, to od nas zależy, aby przekazać je do hurtowni, po to by zostało zrealizowane i wysłane. Jeżeli jesteśmy w pełni zdecydowani na to ,aby móc rozpocząć swoją przygodę z dropshippingiem, w pierwszej kolejności powinniśmy skupić się na stworzeniu swojej marki po to, by zyskać klientów.

Najlepszy sposób aby zacząć zarabiać na ecommerce bez inwestycji

Podsumowując możliwości jakie daje nam dropshipping, z pewnością możemy dostrzec ogromny zakres potencjalnych możliwości, jak i sposobów w jakich możemy wykorzystać cały ten proces. Co ciekawe osoby kreatywne, a także sprawnie komunikujące się zarówno z dostawcami i klientami są w stanie zarobić tutaj naprawdę pokaźne pieniądze. Z pewnością dzięki temu rozwiązaniu skupiamy się jak tylko i wyłącznie na pozyskaniu klientów.

Dropshipping będzie stanowił niezwykle kuszącą ofertę w szczególności dla osób rozpoczynających swoją przygodę z prowadzenie własnego przedsiębiorstwa, choćby po to, aby poznać proste zasady działająca na rynku. Ponadto, choć ma on tylko jedną główną wadę, na którą nie mamy zbyt dużego wpływu, musimy jednak pamiętać, że same zjawisko, jakim jest dropshipping może ograniczyć, w pewien sposób nasz wpływ na produkty, a także zmniejszać możliwości kontaktu z klientem.

Nie mniej jednak dobrze poprowadzona sprzedaż oraz poprawna funkcjonalność sklepu internetowego pozwoli na zminimalizowanie takiego odczucia. Dlatego też, jeżeli zastanawiamy się nad założeniem własnego przedsiębiorstwa i nie mamy pomysłu na branże, którą moglibyśmy się zająć, warto rozważyć możliwości, jakie daje nam dropshopping.

Odpowiednia hurtownia to recepta na sukces!

Podsumowując, kluczowy jest wybór odpowiedniej hurtowni dropshipping która zajmie się całą wysyłką i logistyką. My możemy skupić całe nasze siły na promocji konkretnych produktów.

Dodaj komentarz